The Garland

9,0
Utmärkt (3720)

Fler fotonFler foton
Fler fotonFler foton
Fler fotonFler foton
Fler fotonFler foton
Fler fotonFler foton
Fler fotonFler foton
Fler fotonFler foton

Rumsalternativ

Hotellbetyg

9,0
UtmärktBaserat på 3720 omdömen

"Utmärkt affärshotell. Tillgängligt med bil och bra för sightseeing. Toppen rum och fantastisk service. Jättefin pool. Toppenstämning."

Utmärkt övergripande betyg

Utmärkt affärshotell

Utmärkt familjehotell

9,0
UtmärktBaserat på 3720 omdömen

"Bra skyttelservice. Trevligt hotellområde. Underbar sightseeing. Vänlig atmosfär."

Utmärkt övergripande betyg

Utmärkt affärshotell

Spa-avdelning
9,6
Stämning
9,2
Service
9,1
Poolen
8,8

Plats

8,6

Väldigt bra läge

Enorm parkering. Fantastiskt läge. Grymt läge.

Bra att veta

Checka in från:
15:00
15:00
Checka ut före:
12:00
12:00

Hotellbeskrivning

The Garland ligger i North Hollywood nära flygplatsen, en fem minuters bilfärd från både Universal Studios Hollywood och Warner Brothers Studio. Gäster har tillgång till bland annat business-service, limousine- och taxibokning och gratis dagstidningar i lobbyn. Parkering (avgift tillkommer) erbjuds på plats.

Faciliteter

Mat och dryck

Internet

Concierge

Business

Hälsa och träning

Rumsservice

Fritid

Bubbelpool, Massage, Spa

På rummen

Bubbelpool, Anpassat för funktionshindrade, Värme, Luftkonditionering, Badkar, Öppen spis, Värdeskåp

Media och teknik

Fax

Allmänt

Rökfri våning, Husdjur tillåtna, Bankomat, WiFi i gemensamma utrymmen, Anpassat för funktionshindrade, Värme, Rökfritt, Tvättmöjligheter, Wi-Fi, Uttagsautomat, Öppen spis, Flerspråkig personal, Hiss, Värdeskåp, Butiker

Regler

Expressutcheckning, Expressincheckning, 24-timmarsöppen reception

Mat och dryck

Kafé, Bar, Restaurang

Parkering och transport

Flygplatstransfer, Transferservice, Hyrbil, Parkering, Betjänad parkering

Tjänster

Dörrvakt, Väckningsservice, Bagageförvaring, Dagstidning, Rumsservice, Concierge

Hälsa och träning

Pool, Fitnesscenter

Internet

Wi-Fi, Internet

Business

Mötesfaciliteter, Konferensfaciliteter, Businesscenter