Premier Inn Hinckley
Coventry Rd , Hinckley, LE10 0NB, Storbritannien
Hitta det bästa hotellet i Hinckley för dina datum, efter pris eller preferens
Jämför erbjudanden för Premier Inn Hinckley på hundratals webbplatser, på ett och samma ställe
Håll utkik efter erbjudanden med fri avbokning eller höga betyg
Jämför rum och priser
Tyvärr verkar det inte finnas några tillgängliga erbjudanden för de datumen. Testa att byta resedatum och sök på nytt.
Snabba fakta
Checka in från: | 15:00 |
---|---|
Checka ut före: | 12:00 |
Frukost | Frukost tillgänglig |
Husdjur | Husdjur är inte tillåtna |
Barn | Barn är välkomna på detta hotell |
Faciliteter
Mer om Premier Inn Hinckley
Premier Inn Hinckley
Premier Inn Hinckley ligger i Hinckley. High Cross Hovercraft och Battlefield Line Railway är exempel på lokala turistattraktioner, och den som har lust att shoppa kan besöka Ropewalk Shopping Centre och West Orchards Shopping (galleria). Garlands Leisure och Delta Force Paintball Coventry är också värda ett besök. Hotell i Hinckley med avgiftsfri parkeringRökfria Premier Inn Hinckley är ett hotell med dygnet runt-öppen reception, expressutcheckning och avgiftsfri parkering. Här ingår wi-fi i allmänna utrymmen. Premier Inn Hinckley har 90 rum. Fritidsaktiviteterna nedan finns antingen tillgängliga på plats eller i närheten. Avgifter kan tillkomma.
Betyg och omdömen
Omdömen från resenärer
Kommentar: 5 aug. 2017
Vistades där: juli 2017
Bra läge
Restaurang mycket trevligt och mycket populära. Den har också en inomhuslekplats vilket var bra för den barnbarn. Synd på den väder eftersom de har en trevlig uteservering område
Kommentar: 31 juli 2017
Vistades där: juli 2017
Bröllop resa
Kommentar: 31 juli 2017
Vistades där: juli 2017
Helt outhärdligt vistelse
Vid detta tillfälle, min partner bokade 2 familjerum för 2 nätter förra helgen på Premier Inn Hinckley och vi har varit lämnas helt desillusionerad av hela upplevelsen.
Den 2 rum var för min partner, jag själv och vår 2 år gamla son i ett rum och min partner mamma och pappa i den andra. De var båda bokad på samma bokningen, på samma namn och betalat för i ett transaktion på bankkort.
Vid ankomsten till cirka 21:00 efter en mycket lång och stressig 4 timmars bilresa vi försökte boka i. Det var då roliga började. Den manliga receptionisten kunde bara hitta 1 rum på den bokningen inte 2 . Vi fortsatte sedan att visa honom e-postbekräftelsen bekräftade att bokning var för 2 rum. Efter några minuter han lyckades leta reda på andra rummet, och kan informera oss att det var på där han kunde bara inte se det. Han sedan gav oss den rum nycklar, en var för rum 141 och den andra var 34 . Varje och varje bokning i den tidigare den person att fördela den rum skulle ha det samma framsynthet / gemensamma känsla att fördela 2 rum om inte direkt anslutning till varje andra, ganska nära tillsammans för den samma parti. Inte så på det här tillfället, våra rum var en del 10 rum från den mest eftersatta slutet av en flygel av den hotel och den andra var på en separat våning och 6 från den mest eftersatta slutet av den våningen. Detta innebar att vår son, som gillar att tillbringa tid i båda våra rum och hans nanny & grandads rummet kunde inte skicka skräppost . Du försöker att förklara att en 2 år gammal att han kan inte gå och se nanny och har att vänta på oss.
Hur som helst, att man bortser vi satt utanför till våra rum, stort sett den mest eftersatta bort från receptionen, tillsammans med alla våra bagage och den branten som åtföljer en vistelse bort från hem när du har en 2 år gammal.
När vi kom in i rummet, det var varmt och kvavt så jag gick att öppna fönstret. Fönstren var inte öppnar; de var de fast typ, vilket innebär att windows vi inte kunde få någon frisk luft in i rummet. Vi bokade detta visst hotell över andra hotell i området som det som anges att det hade luftkonditionering i alla rum. Vi slog på luftkonditioneringen för att försöka och kyla ner det något men luftkonditioneringen styrningen endast en minimitemperatur på 19 tillåtna ställas upp. 19 Är inte riktigt ett luftkonditionering temperatur, som är mer som den temperatur vi ställde in vår hem central uppvärmning till. Våra hem air conditioning enhet gör en minsta temperatur av 16 som är mer användbart. Måste undandra upp det här med receptionisten, fortsatte han att gå in på kontoret på baksidan att ändra det för oss. Han kom tillbaka ett par minuter senare bad om ursäkt och sa att för vissa anledning den system är inte fungerar, det kommer inte att tillåta honom att ändra det för våra rum. Han sade att om vi åker tillbaka han kommer att få en fläkt skickat till våra rum.
Ca 10 minuter senare receptionisten själv levererade en piedestal fläkt för att vårt rum och sa jag hoppas att detta hjälper. Jag av att tid var början till få mer frustrerad och kändes låt ner är särskilt eftersom vi var en sådan lojala kunder av Premier Inn. Jag bad honom sen om det är inte möjligt att flytta oss till en annan rum som är svalare och eventuellt ligger närmare till våra andra rum. Han meddelade mig att det var inte möjligt eftersom hotellet var "fullbokade". Jag frågade honom om jag kunde få tala med tjänstgörande chefen men fick veta att det var ingen tull chef, den enda person i tjänst vid den tiden blev han själv, och att det inte skulle vara en tjänstgörande chef på förrän måndag morgon, tydligen när vi hade åkt tillbaka hem. Han var den ende ledamot av personalen till tjänst från 19:00 till 07:00 när dagen tar receptionisten över. Jag försummat att be receptionisten att se eftersom han var den enda ledamot av personalen till tjänst om han hade en utbildad "Tänt Marshall" och var erfarna och kvalificerade nog att ta itu med en brand i ett hotell med 147 rum och vid "full beläggning"!
Vi var därför åt vänster med ingen alternativ men att bänka dig för den natten så slog på den fläkt och sätta den vattenkokare på. Väl, fläkten som uppenbarligen sett bättre dagar gjort ett sådant racket eftersom det och tillbaka för återtaganden var under som vi var tvungna att stoppa den och lämna det fixat i en riktning. Detta innebar att undvika det blåser direkt till us vi var tvungna att instruera den att i väggen, som uppenbarligen innebar att det inte skapade ett svalkande bris. Yttertemperaturen på båda kvällarna var inte i höga tonåringar men rummen var fortfarande outhärdligt. Vi var tvungna att sova med ingenting på och trots att ha visat sin bara pipig röst på, vår son hade en rastlös natt och fick så arbetat upp vid ett tillfälle eftersom han var trött men kunde inte sova att han gjorde själv sjuk. Jag kan bara föreställa mig hur det skulle vara på nätterna där temperaturen inte outhärdligt vistelse i höga tonåringar som det gör om de få sommardagar vi får varje år i England.
Tja, jag måste säga att de 2 nätterna var det värsta nätterna jag någonsin upplevt i en Premier Inn och ha förstört det annars en fantastisk helg. Vi har varit så låt ner och besviken över detta sista bokningen att vi alla av den åsikten att i framtiden kommer vi boka med Travelodge snarare än Premier Inn som vi vill inte att uppleva ännu en vistelse gillar det. Jag är säker även Lenny Henry inte skulle ha haft en vistelse på Premier Inn Hinckley.
Svar från hotellet
Kommentar: 4 aug. 2017
Thanks for taking the time to review our hotel.
I'm really sorry your stay with us fell short of the standard you've experienced in the past and to hear this spoilt your weekend away.
As we've found our guests have varying requests, we wouldn't automatically allocate rooms together and do recommend letting us know of any requests you have so we can try our very best to arrange these. Apologies for any disappointment on this occasion.
It's most disappointing you didn't sleep well as you all found the room too hot. We understand that there will be no temperature to suit all guests, therefore there is a dial in each room for guests to adjust the temperature themselves along with instructions within the information pack on the desk. I am sorry that this wasn't low enough and the team also couldn't reduce this any lower.
We appreciate this could lead to an uncomfortable stay and the Manager will be working on your concerns as soon as possible.
I do hope we have the chance to welcome you back to Premier Inn for a better experience.
Kind Regards,
Samantha
Kommentar: 19 juli 2017
Vistades där: juli 2017
Prisvärt hotell
Kommentar: 14 juli 2017
Vistades där: juli 2017
Rent och snyggt ... men vad en promenad!
Super lång promenad till vårt rum, men det var mycket rent.
Vänligen sortera ut ur en mer kraftfull AC, med att inte kunna öppna en fönster, det var väldigt instängt.
Hur den kom gatustädarna arbete längs de korridorerna är också bortom mig, det var så fuktigt.
Men totalt sett en bra rum
Utmärkt läge
Coventry Rd , Hinckley, LE10 0NB, Storbritannien|1,83 km från stadscentrum
10 saker att görainom 0,80 km
Transportinom 1,91 km
Incheckning och utcheckning
Checka in från:
15:00
Checka ut före:
12:00
Bra att veta
Barn är välkomna på detta hotell
Kontakta hotellet för mer information om att lägga till extrasängar.
Kontakta hotellet för mer information om att lägga till en spjälsäng.
Husdjur är inte tillåtna
Frukost tillgänglig
Frukostmeny
Buffé
Frukostalternativ
Kontinental frukost, Engelsk frukost, Vegansk frukost, Vegetarisk frukost
Frukostpris
121 SEK (≈GBP 9,5)/person
Frukosttider
06:30 – 10:30 från måndag till fredag, 07:00 – 11:00 från lördag till söndag