När du checkar in måste du uppvisa giltigt foto-ID och kreditkort. Det här boendet tillåter inte möhippor, svensexor eller liknande fester. På grund av coronaviruset (covid-19) finns det för närvarande extra säkerhets- och hygienprocedurer på det här boendet. På grund av coronaviruset (covid-19) kan servering av mat och dryck på det här boendet vara begränsad eller otillgänglig. På grund av coronaviruset (covid-19) har det här boendet vidtagit åtgärder för att skydda både gäster och personal. Därmed kan vissa tjänster och bekvämligheter vara begränsade eller otillgängliga. På grund av coronaviruset (covid-19) har det här boendet minskat på öppettiderna för receptionen och andra tjänster. I enlighet med myndigheternas riktlinjer för att minimera smittspridningen av coronaviruset (covid-19) kan det här boendet komma att be om ytterligare dokumentation från gästerna för att kontrollera identitet, resplaner och annan nödvändig information, under de datum då sådana riktlinjer gäller. En skadedeposition på EUR 200 krävs vid ankomst. Den betalas med kort. Du bör få tillbaka depositionen inom 7 dagar efter att du har checkat ut. Hela skadedepositionen återbetalas till ditt kort efter att boendet har kontrollerats. Please note, from the 15th June to 15th September reception will be open 24 hours. During the rest of the year it will be open until 20:00. Guests arriving outside reception opening hours are kindly requested to inform the hotel in advance. Contact details can be found on the booking confirmation. From November 5th until Easter, keys should be collected from the Rentalmar Reception at Navarra Street, 2, Salou. The rest of the year key collection takes place at the apartments. Please note that guests must present the credit card used to make the reservation on arrival. If you are not the owner of the credit card used to make the reservation, please contact the property in advance. Please note that parties are not allowed and noise should be kept to a minimum after 23:00. When booking more than 4 units, different policies and additional supplements may apply. Please note that guests are asked to clean their accommodation before checkout. Arrivals outside reception business hours must complete a registration form and pay the full amount at least 48 hours before arrival, and there is an extra fee. The keys can then be collected from a key box at the office at any time.