Hotel Sandwirth

8,9
Mycket bra (2956)

Fler fotonFler foton
Fler fotonFler foton
Fler fotonFler foton
Fler fotonFler foton
Fler fotonFler foton
Fler fotonFler foton
Fler fotonFler foton
Fler fotonFler foton

Rumsalternativ

Hotellbetyg

8,9
Mycket braBaserat på 2956 omdömen

"Utmärkt hotell för ensamresande. Väldigt bra läge."

Utmärkt övergripande betyg

Utmärkt affärshotell

Utmärkt stadshotell

8,9
Mycket braBaserat på 2956 omdömen

"Rymliga rum. Nära stadskärnan. Sköna sängar."

Utmärkt övergripande betyg

Utmärkt affärshotell

Service
9,1
Läget
8,6
Frukosten
8,5
Rum
8,2

Plats

8,6

Väldigt bra läge

Närheten till Centrum. Centralt beläget. Bra läge.

Bra att veta

Checka in från:
15:00
15:00
Checka ut före:
12:00
12:00

Hotellbeskrivning

Hotel Sandwirth placerar dig mitt i Klagenfurt am Wörthersee, en 2 minuters bilfärd från Alten Platz och 5 minuter från Reptilienzoo Happ. Gäster har tillgång till bland annat gratis internet, business-service dygnet runt och gratis dagstidningar i lobbyn. Planerar du ett event i Klagenfurt am Wörthersee? På detta hotell finns det event- och konferensutrymmen på upp till 200 kvadratmeter, däribland konferenscenter. Parkering (avgift tillkommer) erbjuds på plats.

Faciliteter

Mat och dryck

Internet

Business

Hälsa och träning

Rumsservice

Internet

Internet, Wi-Fi

Fritid

Bubbelpool, Spelrum, Massage, Bibliotek, Bastu

På rummen

Bubbelpool, Dusch, Strykjärn, Luftkonditionering, Balkong, Värme, TV, Värdeskåp

Media och teknik

Fax

Allmänt

Golfbana, , , Husdjur tillåtna, , Rökområden, Butiker, Flerspråkig personal, Värme, Bröllopsfaciliteter, Trädgård, Tvättmöjligheter, TV, Rökfritt, Hiss, Värdeskåp, Wi-Fi

Regler

Expressutcheckning, Expressincheckning, 24-timmarsöppen reception

Hälsa och träning

Bowlingbanor, Gym, Tennisbana, Dykning, Cykeluthyrning, Fitnesscenter

Tjänster

Väckningsservice, Skoputsning, Bagageförvaring, Dagstidning, Rumsservice

Mat och dryck

Kafé, Restaurang, Bar

Parkering och transport

Betjänad parkering, Hyrbil, Parkering

Business

Mötesfaciliteter, Konferensfaciliteter, Businesscenter