I enlighet med myndigheternas riktlinjer för att minimera smittspridningen av coronaviruset (covid-19) kan det här boendet komma att be om ytterligare dokumentation från gästerna för att kontrollera identitet, resplaner och annan nödvändig information, under de datum då sådana riktlinjer gäller. När du checkar in måste du uppvisa giltigt foto-ID och kreditkort. Vänligen informera StayPrime Marylebone Serviced Apartments i förväg om din beräknade ankomsttid. Du kan använda rutan för särskilda önskemål eller kontakta boendet direkt. Kontaktuppgifterna står i bokningsbekräftelsen. Det här boendet tillåter inte möhippor, svensexor eller liknande fester. Om du orsakar några skador på boendet under vistelsen kan du bli ombedd att betala upp till GBP 200 efter utcheckning, i enlighet med boendets regler vid skador. Boendet har självincheckning och lägenheterna/boendena har självhushåll utan hotellservice. Före ankomsten får du ett e-postmeddelande med ankomstinformation, som skickas kl. 14.00. Om du bokar mindre än 3 dagar före ankomsten skickas ankomstinformationen ut strax efter det att bokningen har bekräftats. Om du inte får något meddelande ombeds du kontakta boendet omedelbart. Observera att byggnaden inte har luftkonditionering. Det finns dock centralvärme och fläktar. Byggnaden saknar hiss. Lokalinvånare som bokar boende kan behöva uppvisa legitimation (pass eller id-kort). Körkort accepteras inte som legitimation. Concept Serviced Apartments gör sitt yttersta för att uppfylla särskilda önskemål, men kan inte garantera att dessa kan tillgodoses. Lägenheterna på Serviced Apartments har plats för högst 2 gäster. Varken barn eller vuxna extragäster accepteras. Det finns inga bäddsoffor, babysängar eller enkelsängar. Städservice erbjuds 1 gång per vecka för vistelser på minst 8 dagar. Städning utförs inte om gästen befinner sig i rummet. Du måste lämna rummet medan det städas. Ansvarsfriskrivning angående internet: WiFi är gratis och tillhandahålls via en oberoende leverantör. Uppkopplingen är enbart avsedd för personligt bruk, och du kan inte förlita dig på den för professionellt bruk. Meddela personalen om det uppstår problem, så gör de sitt yttersta för att tillsammans med leverantören åtgärda felet så snabbt som möjligt.