Panorama Hotel Prague

8,3
Mycket bra (6577)

Fler fotonFler foton
Fler fotonFler foton
Fler fotonFler foton
Fler fotonFler foton
Fler fotonFler foton
Fler fotonFler foton
Fler fotonFler foton
Fler fotonFler foton

Rumsalternativ

Hotellbetyg

8,3
Mycket braBaserat på 6577 omdömen

"Väldigt bra hälsohotell. Nära till shopping och med lätt tillgång till kollektivtrafik. Fantastisk service."

Utmärkt hälsohotell

Utmärkt affärshotell

Fantastiskt lyxhotell

8,3
Mycket braBaserat på 6577 omdömen

"Väldigt bra shopping. Älskade utsikten. Nära allmänna transportmedel."

Utmärkt hälsohotell

Utmärkt affärshotell

Läget
8,6
Internet
8,4
Frukosten
7,8
Rum
7,4

Plats

8,6

Väldigt bra läge

Enorm parkering. Otroligt läge. Jättebra shopping.

Bra att veta

Checka in från:
14:00
14:00
Checka ut före:
12:00
12:00

Hotellbeskrivning

Panorama Hotel Prague ligger i Prag (i området Prag 4), fem minuter i bil från både Prag-mässan och Slottet Vysehrad. Gäster har tillgång till bland annat business-service, limousine- och taxibokning och expressincheckning. Parkering (avgift tillkommer) erbjuds på plats.

Faciliteter

Mat och dryck

Internet

Concierge

Business

Hälsa och träning

Rumsservice

På rummen

Telefon, Minibar, Radio, Bubbelpool, TV, Skrivbord, Dusch, Hårtork, Strykjärn, Värme, Badkar, Värdeskåp, Balkong, TV, Luftkonditionering

Allmänt

Telefon, TV, , , , , Rökområden, Värme, Wi-Fi, Rökfritt, Uttagsautomat, Husdjur tillåtna, Tvättmöjligheter, Värdeskåp, Hiss, TV, Flerspråkig personal, Butiker

Fritid

Bubbelpool, Skönhetssalong, Solarium, Kasino, Bastu, Massage, Ångbastu, Spa

Hälsa och träning

Pool, Gym, Fitnesscenter, Pool

Media och teknik

Fax

Tjänster

Kopieringsapparat, Väckningsservice, Skoputsning, Biljettkontor, Dagstidning, Valutaväxling, Bagageförvaring, Rumsservice, Piccolo, Concierge, Frisörer

Mat och dryck

Kafé, Restaurang, Bar

Internet

Internet, Wi-Fi

Regler

Expressutcheckning, Expressincheckning, 24-timmarsöppen reception

Parkering och transport

Limousine, Hyrbil, Flygplatstransfer, Parkering

Business

Businesscenter, Mötesfaciliteter, Konferensfaciliteter