Scandic Holberg
Holbergsplass 1, Majorstuen, Oslo, 0166, Norge
Hitta det bästa hotellet i Oslo för dina datum, efter pris eller preferens
Jämför erbjudanden för Scandic Holberg på hundratals webbplatser, på ett och samma ställe
Håll utkik efter erbjudanden med fri avbokning eller höga betyg
Jämför rum och priser
Snabba fakta
Checka in från: | 16:00 |
---|---|
Checka ut före: | 12:00 |
Frukost | Frukost tillgänglig |
Husdjur | Husdjur tillåtna mot extra debitering |
Barn | Barn är välkomna på detta hotell |
Faciliteter
Mer om Scandic Holberg
Scandic Holberg
Scandic Holberg ligger nära en järnvägsstation i Oslo centrum, ett område i Oslo. Oslo Spektrum och Oslos operahus är några av de kulturella höjdpunkterna, och för den som gillar att shoppa rekommenderas Karl Johans gate och Aker Brygge. Tusenfryd och Frognerbadet är också värda ett besök. Hotell med bar, en kort promenad från Karl Johans gate Detta hotell är en rökfri anläggning som erbjuder gäster ett fitnesscenter, en bar/lounge och kemtvätt. Här ingår wi-fi i allmänna utrymmen. Dessutom erbjuds tvättmöjligheter, dygnet runt-öppen reception och expressutcheckning. Scandic Holberg erbjuder 133 luftkonditionerade rum med hårtork och strykjärn/strykbräda. 28-tums platt-tv med kabelkanaler. Badrummen har badkar eller dusch. Gäster har tillgång till gratis wi-fi. Skrivbord och telefon finns. Städning sker dagligen. Detta hotell har bland annat fitnesscenter.
Betyg och omdömen
Omdömen från resenärer
Kommentar: 19 apr. 2025
Vistades där: apr. 2025
Kommentar: 21 maj 2025
En bättre backpacker i bästa fall!
Det första rummet luktade våt hund och hade en innergård utsikt som var helt depressiv.
Den andra var densamma minus den våta hundlukten, phew! En kall fängelsehåla med ett litet element som fick gardinerna att fatta eld innan det hann värma upp rummet. Låset på dörren bröts, och i stället för en stad eller innergård utsikt som utlovats vid bokning. com, vi fick inte ens en utsikt, bara en slither av himlen, med ett litet fönster, och absolut inget sätt att uppgradera eftersom de var fullbokade, så den vackra damen i receptionen berättade för mig.
Till alla de som skryter om frukostbuffén, säger jag, skaffa ett levebröd eftersom du uppenbarligen inte har varit någonstans än. Scandic Holbergs var genomsnittligt i bästa fall, med svagt filtrerat kaffe och ett begränsat, tråkigt och repetitivt urval av mat.
Gymmet är ett skämt, litet utan dedikerat utrymme att använda yogamattorna. . .
Jag skulle betygsätta den här egenskapen som en bättre backpacker med en privat tinzy winzy badrum, trasiga tvål dispensrar som innehåller en sådan billig produkt som torkade ut det sista uns av luftfuktighet kvar i våra kroppar och en fläkt som körs KONSTANT.
Jag känner mig rånad och vistas här sätta en liten dämpare på min semester, så om du vill njuta av stunden i vackra Oslo, BO NÅGON ANNANSTANS!
Svar från hotellet
Kommentar: 22 maj 2025
Thank you for taking the time to share your feedback. We’re genuinely sorry to hear that your experience didn’t meet your expectations and that your stay did not live up to the high standards we strive to provide.
We take all guest feedback seriously, and I can assure you that we will look into the issues you mentioned. We sincerely apologize for the condition of the rooms you were assigned, and I’m sorry that they did not meet the level of comfort and quality you were expecting. Our housekeeping and maintenance teams have been alerted to address the concerns raised, especially the issues with the heating and door lock, which should never have been an inconvenience during your stay.
Regarding the breakfast offering, we appreciate your comments, and we’re always looking for ways to improve and diversify our menu. We understand how important a great breakfast can be, and we’ll certainly take your feedback into account when reviewing our options.
We also regret that the gym didn’t meet your expectations. We do have plans to upgrade our fitness facilities in the near future, and your feedback will help us focus on improving the space and amenities for all of our guests.
Once again, we apologize for any disappointment you experienced, and we hope you’ll consider giving us another opportunity to exceed your expectations. If you’d like to discuss this matter further or require assistance, please don't hesitate to reach out to us directly at [contact information].
We wish you all the best for the rest of your travels.
Kind regards,
General Manager
Kommentar: 18 maj 2025
Vistades där: maj 2025
Kommentar: 19 apr. 2025
Ett so, so hotel.. inte 4-stjärnigt!
Morgonbuffén var bra, om en aning repetitiv. Men observerade vid ett tillfälle kökspersonal som tog bort rester av bröd och bakverk med bara händerna, inga handskar eller något. Så attityd till hygien eller livsmedelssäkerhet kan vara lite misstänkt på detta hotell.
Vi anlände på onsdagen den 2 april 2025 för att träffa en mycket trevlig, även temperamenterad, lugn dam receptionist, bokade hon oss i utan krångel, med en nivå av effektivitet och entusiasm. Vi märkte dock att det inte fanns någon att hjälpa gäster med sitt bagage men det fanns en hiss i närheten, så inte ett problem.
Rummet vi tilldelades var olämpligt, vilket innebär att vi var tvungna att flytta vårt bagage till det alternativa boende vi erbjöds. Återigen, det andra rummet var olämpligt men råddes att stanna där för natten när det skulle ändras på morgonen. Hittills, så bra till denna punkt, om än något obekvämt. Vibben förändrades när vi kom fram till den nya damreceptionisten följande morgon. Jag förklarade att vi ville inspektera det nya boendet innan vi flyttade eftersom vi var trötta på att flytta våra resväskor varje gång ett olämpligt boende byttes, alltid till olika våningar, korridorer hade steg på dem också, inte lätt när man flyttar tunga resväskor. Damen sa, ja, detta skulle vara den sista ändringen, jag kommenterade att om rummet är olämpligt skulle förvänta sig att det ändras till något mer lämpligt. Som tur skulle ha det, rummet var bra bar några frågor som löstes efter att ha konsulterat bokning e-post. Vår interaktion med receptionisten var en låg punkt.
Hotellet är klassat som ett 4-stjärnigt, det är allt annat än. TV-stationerna är begränsade och hade inte en anläggning för casting, vissa rum hade inte kaffe / te, kylskåpet är för liten, rummen har bara värmare, det finns ingen luftkonditionering på hotellet. Jag vet att det finns begränsad åtgärd hotellet kan vidta för att rätta till detta, gatan/vägen - vetter mot rum kan vara särskilt bullriga när fönstren öppnas, men rummet kan vara för varmt om de inte är.
Jag vill avsluta med en positiv kommentar. Hotellet har ett bra läge med enkel tillgång till spårvagnar och inom gångavstånd från Oslo Central. All personal som vi interagerade med var stor bar en. Vi har haft frukost, maten och dryckerna var rikligt med regelbunden påfyllning.
Ärligt talat är jag fortfarande osäker på om vi skulle återvända.
Kommentar: 18 apr. 2025
Fantastisk vistelse
Svar från hotellet
Kommentar: 14 maj 2025
Väldigt bra läge
Holbergsplass 1, Majorstuen, Oslo, 0166, Norge|0,8 km från stadscentrum
10 saker att görainom 2,05 km
Transportinom 1,69 km
Flygplatsinom 36,75 km
Incheckning och utcheckning
Checka in från:
16:00
Checka ut före:
12:00
Bra att veta
Barn är välkomna på detta hotell
Kontakta hotellet för mer information om att lägga till extrasängar.
Kontakta hotellet för mer information om att lägga till en spjälsäng.
Husdjur tillåtna mot extra debitering
Frukost tillgänglig
Frukostmeny
Från menyn, Buffé
Frukostpris
Kontakta hotellet för prisinformation
Cash